mandag den 18. august 2014

Så har Andrea været kreativ igen :)

DIY kreativ bøjlestang 
Når jeg kommer hjem efter en lang dag, smider jeg både nøgler, jakke og taske lige indenfor døren. Jeg har længe ledt efter en god måde, hvorpå jeg kunne få plads til alle hverdagstingene og samtidig også kunne finde dem når jeg skal ud af døren.

Jeg fandt derfor på at lave en stang hvorpå jeg kunne hænge alt som jeg lige havde brug for. I kan se med nedenfor hvordan jeg gjorde det, kun med en smule hjælp fra min kæreste som fandt pinden :)







Jeg brugte:

 - En helt almindelig pind, som jeg bejsede for at gøre den mørkere.
 - En 4,5 meter lang lædersnor fra Hobbybutikken på Holmbladsgade 
 - Messing kroge fra Nomess fås hos Butik Chador


Jeg synes selv at resultatet blev rigtig fint og yderst praktisk, da jeg både kan hænge nøgler, taske og jakke på krogene. Jeg hængte min lyskæde fra Happylights på, for at skabe lidt ekstra hygge. Denne havde jeg også fra butikken og designet så den passede til messing krogene fra Nomess.

God fornøjelse
Mvh Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar