fredag den 29. juli 2011

Endnu en pragtfuld ny skøn tapetbog

Amore di Colere :) Kærligheden til farver danner grundlaget for denne tapetkollektion.

Lyse og kraftige farver kombinerede med tegnede prydplanter og portugisisk inspiredede fliser giver et muntert
mix og match som skaber et farverigt resultat - Den blå/turkise er inspireret af det eksotiske caribioen
mens pastelfarverne er mere rolige - Tapet priser fra 339,- pr. rl.

Tapetet  er trykt på Smart paper som gør opsætningen meget nem

Kom ned i butikken og bliv inspireret af vores fine tapetbøger :)
På gensyn ...................;)

4 kommentarer:

  1. Du altså mange skønne ting men nu sidder jeg herover i det mørke Jylland og kommer altså ikke sådan lige til København - du overvejer ikke en netbutik?
    Jeg lurer lidt på pip tapet men skal ikke bruge så store stykker som en hel rulle:)
    Hilsen
    Anne-Birte

    SvarSlet
  2. Hej Anne-Birte - Jo jeg overvejer en netbutik - Men lige nu må jeg nøjes med at sende til jer der ikke lige kan kigge forbi butikken ;)Du kan altid sende mig en mail med din eventuelle bestilling og diverse oplysninger og så kan du overføre til min konto:) Du kan købe tapeter i løbende meter så det er måske en mulighed. Mvh Charlotte chador@chador.dk

    SvarSlet
  3. Er interresseret i tapet i metermål. Hvor kan jeg se hvad du har? Og pris?

    Mvh Pernille

    SvarSlet
  4. Hej Pernille - Jeg har desværre ikke en side du kan se dem på - Men du kan kigge hos Mandrup Poulsen og så kan du altid bestille hos mig i løse meter - Bare du få navn og nr på tapeterne så skal jeg nok prøve at hjælpe dig. Go dag :)

    Mvh Charlotte

    SvarSlet